16 Mayıs 2011 Pazartesi

Prensesin Dünyası...

Bu post prensesimin dünyasını bir kenarda saklamak için.
İlerde odasını değiştirdiğimizde veya bir şekilde bu eşyaları dağıttığımızda bu kareler hatıra kalsın.
Dekorasyonda yaşanan evleri her zaman daha çok sevmişimdir.Bende gerçekliğe karşı bir çekim var sanırım ya da hayal gücüm fazla geniş değil.Dergilerdeki  geniş hacimli evler bana hep içlerinde insan yaşamayan sadece sergilenmek için dekore edilmiş yerler gibi geliyor.Yaşanan evlerden daha fazla ilham alıyorum.
Bu oda da yavaş yavaş oluştu.Acele etmeden görüldükçe eklendi her parça.Şimdi evin en renkli,en sempatik yeri oldu.


Bunlar dostları..






Bir sepet dolusu toka..


Hergün çeşit çeşit yemeğini pişirdiği mutfağı..

Lambası; herhangi biri lamba değil! kuşlar anne,baba ve kendisi:)

Bu külahlı arkadaş sonradan katıldı aramıza..Uzaklardan çook uzaklardan geldi.

Her sabah çantalardan biri seçilir içi doldurulur ve dooru okula...
Geceleri çoğunlukla sadece bir kaç saat geçirdiği ama hala çok sevdiği kelebek yatağı.

Vee prenses,yazlık şapkası başından çıkmayan,sıcakların gelmesini ve domdumda(dondurma) yemeği dört gözle bekleyen benim biricik tatlı,afacan tavşanım...


Masalların,okunduğu çoğunluk birlikte uyunduğu,kahrımızı çeken, vazgeçemediğimiz emektar kanepemiz..

Çoğunlukla oyuncak niyetine kullanılan,üst üste dizilen, yuvarlanan mumluklarımız..
Ütü masası ve ütüsüz olmaz!!

Komodin ve aynasız da olmaz!!


Biraz daha geniş açıdan...
Kapı süsünün üstündeki ablamızda tahmin ettiyseniz külahlı arkadaşla akraba.Aynı memleketten geldiler elele tutuşup.


Kapının devamı...
İşte böyle... hepsi ordan buradan görüldükçe alınan,alındıkça konulan,ilham veren fikirlerden esinlenilerek biraraya getirilen parçalar.
Ben sarı rengin sıcağını,pembenin uçuşan hafifliğini,beyazın naifliğini her zaman sevmişimdir.Bu yüzden duvarlar ve mobilyalardaki hakim renk sarı,kanepe ve halılar pembe,tül,lamba ve ufak tefek yerlerde beyaz hakimiyetinde.

 Veee sondan bir önce benden bir kaç satır...

"Bir kızınız varsa her şeyiniz var demektir...
Elinizi tutup gözlerinize baktığında, kalbinizin en kuytu köşesini bile görebilir.
Şefkatinin boyutlarını hissettiğinizde, iyiki - iyiki yanımda dersiniz.
Hemcinsinizdir; aynı yollarda yürür,aynı dertlerle dertlenirsiniz.
Alışveriş arkadaşınız,süs,renk,giyim yoldaşınızdır.
Şimdi küçücük bile olsa birgün mutlaka rolleri değişip onun anne, sizin evlat olma zamanınızın geleceğini bilirsiniz ve işte o zaman o küçücük eli tutmak  bambaşka bir güven verir.
Kızı olanlar zengindir,duyarlılık,fedakarlığın her türlüsü,merhamet,yepyeni şeyler meydana getirmek yetisi, en üst seviyede saklıdır içlerinde.
Birlikte kek pişirir,ütü yapar,evcilik oynar,saç kestirir,süslenirsiniz ve bundan müthiş bir keyif alırsınız."

Bir kadının mutlaka  bir kızı  olmalıdır:)
Şaka bir yana;
Allah herkesin evladını bağışlasın,mutlu,huzurlu büyütmek nasip etsin.Ama kız evladı hep başka,kız evlad sahibi olanları da hep ayrıcalıklı görmüşümdür..:)Onların çok daha ayrıcalıklı muamele görmesini istediğimden olsa gerek bu hissiyatım..








10 yorum:

  1. bögühühü :( (Hülya koçyiğit gibi hem gider, hem ağlarım:))

    YanıtlaSil
  2. Ağlama Deli Annem,bakarsın seninde mini mini bir kızın oluverir belli mi olur:)Yada Kerimle,Selim sana yeterde artar bile..
    Senden de bir oğlan güzellemesi bekliyorum :)O zaman bende hüngür müngür eşlik ederim sana:)

    YanıtlaSil
  3. Yazdıklarına katılıyorum.Evladın kızı erkeği olmaz ama kız çoçuk daha başka :) her zaman kızım olsun istemiştim allah gönlüme göre verdi.

    YanıtlaSil
  4. Aynen katılıyorum abideciğim,bende hep kızım olsun istemiştim..Allah herkesin kız erkek evladını bağışlasın ama kızlara daha çok özen,itina ayrıcalık diyorum:)
    Sevgiler..
    Bu arada senin sitene giremiyorum iş yerinden bi sorun mu var acaba??

    YanıtlaSil
  5. Bilemiyorum canım, yasaklardan sonra çok düzgün siteye giremiyorum bende.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Evden girebildim nihayet..Evet ya bezdirdi bu yasaklar,kısıtlar..

    YanıtlaSil
  7. Ama ama böyle de yapılmaz ki,kızı olan var olmayan var :) Allah bağışlasın hepimizin yavrularını..

    YanıtlaSil
  8. Amin Haticeciğim..:)
    Allah gönlüne göre versin.şıkır şıkır,bıcır bıcır bir kızın olsun inşlh;)

    YanıtlaSil
  9. Kizinizin odasi cok cok seker. Ben de ilk bebegime 4 aylik hamileyim ve henuz bebegimin kiz mi erkek mi olacagini bilmiyorum. Sizin odanizi gorunce ve yazinizi okuyunca cok heyecanlandim, ne guzel dile getirmissiniz kiz cocuguyla ilgili hislerinizi.. Bir de o kelebekli bebek karyolasi beni benden aldi.. :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim..Çok özel zamanlar yaşıyorsunuz.İnşallah sağlıkla,sıkıntısız bebeğinizi kucağınıza alırsınız.Kızlara karşı pozitif ayrımcılık gibi oluyor hislerim ama azıcıktan bişiycik olmaz dimi:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil