2 Mayıs 2011 Pazartesi

Biraz Topraktan Biraz Mutfaktan

Pazar günü ev ahalisiyle sabah ezanı ayaklanıp bir daha uyumadan uzuuuun bir gün geçirdik.Aslında günü uzun geçiren bendim.Çünkü diğerleri uzuuun bir öğle uykusu çekip mahmur gözlerle uyandıklarında ben çamaşırları yıkamış,ütüyü bitirmiş,çiçekleri dikmiş,yemeği bile yapmıştım.
Kendimi biraz mutfakla,biraz toprakla avutmaya çalıştım  sanki.. 
Nereden çıktığını anlamadığım bu enerjiyi bu seferde böyle harcayım istedim.
Prensesin rengi hala kül gibi yada bana öyle geliyor.İnşallah öksürük hafiflerde benimde içimin kırılan dökülen, ezilen üzülen parçaları biraraya gelmeye başlar.
Günün sonunda  artan çikolata sosuyla çilekler birleşti,prenses arkadaşlarıyla paylaşsın diye üstü şeker kaplı muffinler pişti.


Kırmızı sardunyalar herkese mutlaka birşeyler anlatır.



Bunlar ilk gözağrılarım çıkar çıkmaz saksılarımı şenlendirdiğim menekşelerim..




Petunyalar dün katıldılar aramıza.

Bodrum papatyaları,görür görmez vuruldum beyazların içindeki çivit mavilere...
Vee muffinler:


Çileklerin çikolata sosuyla mutlu sonu..

Tarif  Pelinceye ait.Sonuç memnun edici..:)

Herkese mutlu bir hafta diliyorum.

6 yorum:

  1. çok güzel gorunuyorlar..hımmm ... Ben de balkonu çiçeklerle doldurdum, mutfagı yemeklerle doldurdum.. bir türlü gelemeyen ilk sıcak, güneşli bahar dolu haftasonu oldugu için , hepimiz baharı yüreğimize,evimizin içine taşıdık desene:)) sümeyra

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle,çiçeksiz balkon,kek pişmeyen mutfak kalmasın!!:)

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler çok güzel, muffinler harika,çikolatalı çilek nefis valla gözüm gönlüm ve midem açıldı :)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim :))Gerçekten iştah açıcıydılar gece mece demedik çikolatalı muffinleri,çilekleri indirdik mideye:)

    YanıtlaSil
  5. annekraliçe resimler çok güzel .
    mufinlerden en kısa zamanda bende deneyeceğim.
    benim balkon da çicek yetiştirmem biraz zaman istiyor zira en küçük oğlum söküp kşla göz arasında aşağı atıyor .çiçeklere üzülmek bir yana birde birilerinin kafasına gelir diye korkuyorum.
    tüm güzellikler sizinle olsun

    YanıtlaSil
  6. Onlaruyurken;muffinleri dene mutlaka çocuklar bayılacak eminim:)Asılan saksılar gördüm tavana asılabilenler sizin ev için en güvenli olanları sanırım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil