12 Mart 2011 Cumartesi

Yapmak İstediklerim..

Kendime güzel bir faaliyet listesi yapmaya karar verdim.Yapmak istediklerimi yazmalıyım ki kafamda bir belirip bir kaybolmasınlar hep gözümün önünde dursunlar.

  • Kitap okumak(Okunacaklar her geçen gün daha büyük bir kule halini alıyor )
  • Spor yapmak.(Havayı bahane etmeden de yapılabilecek bir şeyler mutlaka olmalı)
  • Prensesle güzel aktiviteler peşinde koşmak (Kek yapmak ilk adım olabilir)
  • Hobilerin peşinden gitmek(Fotoğraf makinasına biraz daha yoğunlaşabilirim mesela)
Kitapla başlayalım Nilüfer Gölenin son kitabı daha doğrusu kendisiyle yapılan bir söyleşinin kitap haline getirilmiş hali Mahremin Göçü elimde.Bir anda kendimi 50. sayfada buldum.
Kendisini çoktandır sempatiyle takip edip Modern Mahremi bir türlü fırsat bulup okuyamamıştım.Bu kitap akademik bir araştırma değil sıcak,kıvamında verimli bir sohbet olmuş.
İlgilenenlere:
http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=576861

Kitabı okurken yaşadığım minik güzellik ise; çayıma ortakçı olan pamuk prensesin önce elindeki pötibör bisküvisini teklifsizce çayıma batırması, sonrada çay zaten onunmuşta ben ondan otlanıyormuşum bakışı fırlatıp çayımdan büyük büyük yudumlar alması :)


Bu pervasızlığına bayılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder