2 Mart 2011 Çarşamba

Merhaba

Selam millet;
Bir kaç başarısız blog denemesinden sonra bu blogu kurmaya karar verdim.Unutulan şifreler,yoğunluklar,sıkılganlıklar ne yazacağını bilememeler falan filan derken baktım olmayacak yine yeni yeniden birşeyler yazmak lazım bende böyle biraz düş,biraz hayal kısaca güzel şeylerden bahsedeceğim br yer açağım dedim.Burada karamsarlık istemiyorum,bohem geçmişteki üzgünlükler,küskünlükler,hastalıklar dertler ve kederler olmayacak.
Sadece umut umut ,ışık ışık şeyler olacak.İnsanın içini açacak yazılar,resimler olacak inşAllah.Yada en azında ben öyle olmasını istiyorum.Hemde çok.
Bu arada kendime acilen hobi bulmam lazım beni huzura meşgul edecek birşeyler bulmam lazım.Örgü örmeyi mi denesem yoksa ebru falan mı yapsam napsam ne etsem bilemedim.Bulduğum ilk fırsatta bununla ilgili birşeyler yazarım inşallah.
Bu arada benim minik bir prensesim var onunla ilgili maceralarımızıda yazarım belki.Belkide yazmam bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder