11 Haziran 2012 Pazartesi

Ufak Değişiklikler

Uzuun upuzun bir ara vermişim yazmaya.Bahar bitti yaz geldi buralara.
Evdeki bir takım tadilatlar,bitmeyen iş- güç,eksikler yapılacaklar beni buralardan ve başka bir çok uğraştan alıkoydu.
Öğretmenlere çok  özeniyorum, iki ay yaz tatili güzelce 15 gün kış tatili bol vakit demek, tam dinlenmek demek, sıkıştırılmış programlarla koşturmacaları tatiller yerine sere serpe  dinlenilen  uzun tatiller demek.Neyse öğretmen olmadığıma ve olamayacağıma göre hayıflanarak anı günü berbat etmenin anlamı yok.


Bizim küçük hanım artık beşiğine sığmaz olduğu için kendisine bir yatak hatta işi büyüterek bir takım alalım diyerek yollara düştük.tık tıkÇok güzel takımlar yapmışlar bayıldım açıkçası ama düşündükçe bana çıkacak iş, odayı yeni baştan ayarlama,boya badana,perde halı işleri aklıma geldikçe bu işten caydım.Birde fiyatlar cidden dikkate değer rakamlardan oluşuyor açıkçası henüz odasının hangi renklerde olduğu umurunda bile olmayan bizim zıp zıp prensesin biraz daha büyüyünce bu tip bir odası olması olmasının daha mantıklı olacağını düşündüm.Şimdi yeterince renkli cıvıl cıvıl bir mekanı var gayette yeteceğini düşünüyorum. 
Böyle bir çark edişten sonra "İkea bizimde evimizin herşeyi ol" diyerek yollandık İkeaya.Biraz daha kararsızlık yaşadıktan sonra karyola,yatak ve cibinlikten oluşan üçlü bir kombin yaptık ve kaptığımız gibi eve geldik.tık tık 


Babamız sağolsun pıt diye kurdu yatağı, bizimkide bayıldı.Cibinlikte takılınca iyice hoşuna gitti. İnşallah bundan sonra gece gelen davetsiz misafirden kurtulacağız:)
Ben herhalde güzel kekler pastalar yapan,yemekler döktüren bir anne olamıycam sanırım:( Mutfakla aram hiç düzelmedi bu gidişlede düzelmeyecek. Bende bu açığı keserek biçerek yapıştırarak kapamaya çalışıyorum:) Şu kadar hengamenin içinde küçük hanımla oturup bi sürü kağıt kestik ve bu kağıt topları yaptık.




 Yaptığımız siteyi yazacaktım ama nereye kaybetmişim biraz kesmek biçmek uzun sürüyor ama ortaya çıkan sempatik şey yorgunluğa değiyor.Sanırım yılbaşı için yapmışlardı bu süsü ama renkli kağıtlardan da hiç fena olmuyor.Lambaya taktık bir gelip geçerken bakıp mutlu oluyoruz:)


Ufak tefek değişiklikler boylarından büyük renkler katıyorlar hayata:)




Herkese mutlu bir hafta diliyorum. 

7 yorum:

  1. oo çok güzel olmuş yatak hayırlı olsun,hemen ıslatalım, elbette mecazen ;) kağıt topların da maşallahı var çok güzel çok muntazam olmuşlar makasınıza sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Ah canımm ıslatalım tabii bizimki ha bire kağıttan salata yapıp duruyo bizede yapar birer yeriz:)Kağıtlarıda keserken bir ara içime fenalık geldi ama fena olmadı seviyoruz kesmeyi biçmeyi:)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullanın odanızı, çok şirin olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Baharcım büyüdükçe değişiklikler gerekecek sanırım hiç bitmeyecek:)

      Sil
  4. geçen hafta ikeada çocuk odası bakanlardan biri de bendim. sanırım her şey gibi bizim çocuk odası hayalleri de sınav sonrasına ertelendi şimdilik. sizinki de çok şirin olmuş :)
    güzel güzel uyusun prenses, uyusun da büyüsün, anneciğine yemek pişirecek yaşa gelsin çabucak :)
    ayrıca oturma odanı da göresimiz var kraliçecim :)
    özlettin kendini, arayı bu kadar açma bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol daadeciğim.Sizin oda daha idare eder gibiydi sanki ama, yatak falan büyüktü ama belki bende yanılıyorumdur .Walla çok para harcamaya gerek yok bence İkea mantıklı çokta sempatik şeyler var.Bizim prenses ve yemek yapmak güzel geliyo kulağa:)Tamam senin için birde oturma odası postu yazayım inşlh :)Açmayım dimi bende özlüyorum buraları sevgiler...:)

      Sil
    2. merakla bekliyoruz canım :)

      Sil