20 Haziran 2012 Çarşamba

Gösteri

Bu cumartesi büyük bir heyecanla beklediğimiz bitirme gösterimiz sahnelendi.Bizim küçük hanım gayet güzel bir şekilde üzerine düşeni yaparken, bir sürü arkadaş edindiğini,sosyal bir çevrenin baya büyük bir parçası olmayı başardığını ,sevildiğini, değer gördüğünü ve herşeyden önemlisi büyüdüğü görmek,mutluluktan uçmama neden olurken diğer taraftan da hüzünlenmeme ve geçen yıllara şaşırmakla karmakarışık olmama engel olamadı .


Daha bir damlacıkken başladığı okulundan bu yıl  biraz da zorunlu nedenlerden dolayı ayrılmak zorunda kalacak miniğim.Benim iş çıkışları çılgın bir trafiğe girmem ve kışın ziyadesiyle çetin geçmesi sebebiyle sürekli geçe kalması, benim sürekli içimin burkulması böyle bir karar almamıza en büyük neden.


Allah pişman etmesin inşallah yeni yerde de en az burası kadar mutlu olur.Bu kadar profösyonel bir yaklaşım görebilir miyiz,bu kadar iyi öğretmenler bulabilir miyiz bilmem ama şimdilik akşam trafiğinde mahvolmaktan kurtulmak bile beni mutlu etmeye yetiyor.
Gösterimizde  bizim sınıf Karadeniz bölgesini tanıttı ve yöresel oyunlarını oynadılar.Sahnede o kadar sevimliydi ki hepsi, görevlerini büyük bir özen ve dikkatle yapıyor değişen müzikle başka başka ritimler tutturuyorlardı.


Tatlı bir anı,gülümsemeler, az biraz hüzün, bolca neşe ve sevinçle günü,belkide hayatımızın bir dönemini bitirmiş olduk.Şimdi geride kalan güzellikler ve anımsadığımız mutlu zamanları ardımıza alıp  önümüzdeki bol sürprizli günlere doğru yol alma vakti  bizim için....



11 yorum:

  1. çok tatlılar! :) ne kadar iyi olursa olsun sizle geçireceği zamanlar artacak böylelikle. bu da bir kazanım olucak inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar maşallah. Tebrik ediyorum bende

    YanıtlaSil
  3. çok şirinler.
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Güncelle artık...

    YanıtlaSil
  5. merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim..
    çok tatlı olmuşlar tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil